Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/291

Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.authorГаласюк, Олена Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-12T12:59:59Z-
dc.date.available2009-08-12T12:59:59Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГаласюк О. В. Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади / Олена Галасюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 30-37. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/291-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та методологічні аспекти страхового маркетингу. Проаналізовано та систематизовано основні підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Досліджено основні фази розвитку страхового ринку.uk
dc.description.abstractThe paper describes the theoretical and methodological aspects of insurance marketing. The main approaches to the interpretation of the essence of the definition “insurance marketing” are analyzed and systematized. The main fhases of the development insurance market is examined.en
dc.language.isouken
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстрахова послугаuk
dc.subjectстраховикuk
dc.subjectстрахувальникuk
dc.subjectстраховий ринокuk
dc.titleСтраховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc368.022en
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.