Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/291

Заглавие: Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади
Автори: Галасюк, Олена Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Галасюк О. В. Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади / Олена Галасюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 30-37. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 12-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 368.022
Ключови Думи: менеджмент
маркетинг
маркетингова стратегія
страхова послуга
страховик
страхувальник
страховий ринок
Резюме: Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти страхового маркетингу. Проаналізовано та систематизовано основні підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Досліджено основні фази розвитку страхового ринку.
The paper describes the theoretical and methodological aspects of insurance marketing. The main approaches to the interpretation of the essence of the definition “insurance marketing” are analyzed and systematized. The main fhases of the development insurance market is examined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/291
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.