Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-21 of 21 (Search time: 0.02 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article31-Jan-20186-Mar-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-Nov-201727-Des-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article19-Des-201915-Mei-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-Des-201915-Mei-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article22-Jan-201919-Mar-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article22-Jan-201919-Mar-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article20113-Jun-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article20-Mar-20145-Des-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-Mei-201411-Des-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201320-Mei-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201228-Mei-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article201121-Sep-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201227-Mei-2013Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article25-Nov-20151-Mar-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-Okt-201416-Des-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201312-Des-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201017-Jan-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article25-Nov-20151-Mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article18-Nov-201429-Okt-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-Mar-20151-Mar-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article23-Des-201610-Mei-2017Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Results 1-21 of 21 (Search time: 0.02 seconds).
  • previous
  • 1
  • next