กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925

ชื่อเรื่อง: Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послуг
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The need of CRM’S implementation in companies programme areas of services
ผู้แต่ง: Глуховецька, М. Б.
Gevko, V. L.
Gluhovetska, M. B.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Л. Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послуг / В. Л. Гевко, М. Б. Глуховецька // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 163–164. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description (International): Gevko V. L., Gluhovetska M. B. (2013) Neobkhidnist vprovadzhennia CRM u kompaniiakh sfery posluh [The need of CRM’S implementation in companies programme areas of services]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 163-164 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
วันที่เผยแพร่: 24-ตุล-2013
Date of entry: 22-มีน-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-26 жовтня 2013 року
UDC: 658.89
004
Number of pages: 2
Page range: 163-164
Start page: 163
End page: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925
URL for reference material: http://parus.ua/ru/296
http://crm-portal.ru
References (Ukraine): 1. CRM-решение для организации бизнеса компаний сферы услуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://parus.ua/ru/296
2. Гринберг П. CRM со скоростью света / Пол Гринберг. — Спб.: Символ Плюс, 2007. — 528 с.
3. Кадыков М.В. Разновидности CRM / М.В. Кадыков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crm-portal.ru.
4. Пейн Э. Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов / Эдриан Пейн. – М.: Гревцов Паблишер, 2007. – 384с.
References (International): 1. CRM-reshenie dlia orhanizatsii biznesa kompanii sfery usluh [Electronic resource], Access mode: http://parus.ua/ru/296
2. Hrinberh P. CRM so skorostiu sveta, Pol Hrinberh, Spb., Simvol Plius, 2007, 528 p.
3. Kadykov M.V. Raznovidnosti CRM, M.V. Kadykov [Electronic resource], Access mode: http://crm-portal.ru.
4. Pein E. Rukovodstvo po CRM. Put k sovershenstvovaniiu menedzhmenta klientov, Edrian Pein, M., Hrevtsov Pablisher, 2007, 384p.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
IVMNK_2013_Gevko_V_L-The_need_of_CRMS_implementation_163-164.pdf768,79 kBAdobe PDFดู/เปิด
IVMNK_2013_Gevko_V_L-The_need_of_CRMS_implementation_163-164.djvu34,51 kBDjVuดู/เปิด
IVMNK_2013_Gevko_V_L-The_need_of_CRMS_implementation_163-164__COVER.jpg154 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น