Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлуховецька, М. Б.uk
dc.contributor.authorGevko, V. L.uk
dc.contributor.authorGluhovetska, M. B.uk
dc.coverage.temporal24-26 жовтня 2013 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-22T14:33:19Z-
dc.date.available2017-03-22T14:33:19Z-
dc.date.created2013-10-24uk
dc.date.issued2013-10-24uk
dc.identifier.citationГевко В. Л. Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послуг / В. Л. Гевко, М. Б. Глуховецька // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 163–164. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925-
dc.format.extent163-164uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofMaterials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.relation.urihttp://parus.ua/ru/296uk
dc.relation.urihttp://crm-portal.ruuk
dc.titleНеобхідність впровадження CRM у компаніях сфери послугuk
dc.title.alternativeThe need of CRM’S implementation in companies programme areas of servicesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc658.89uk
dc.subject.udc004uk
dc.relation.references1. CRM-решение для организации бизнеса компаний сферы услуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://parus.ua/ru/296uk
dc.relation.references2. Гринберг П. CRM со скоростью света / Пол Гринберг. — Спб.: Символ Плюс, 2007. — 528 с.uk
dc.relation.references3. Кадыков М.В. Разновидности CRM / М.В. Кадыков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crm-portal.ru.uk
dc.relation.references4. Пейн Э. Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов / Эдриан Пейн. – М.: Гревцов Паблишер, 2007. – 384с.uk
dc.relation.referencesen1. CRM-reshenie dlia orhanizatsii biznesa kompanii sfery usluh [Electronic resource], Access mode: http://parus.ua/ru/296uk
dc.relation.referencesen2. Hrinberh P. CRM so skorostiu sveta, Pol Hrinberh, Spb., Simvol Plius, 2007, 528 p.uk
dc.relation.referencesen3. Kadykov M.V. Raznovidnosti CRM, M.V. Kadykov [Electronic resource], Access mode: http://crm-portal.ru.uk
dc.relation.referencesen4. Pein E. Rukovodstvo po CRM. Put k sovershenstvovaniiu menedzhmenta klientov, Edrian Pein, M., Hrevtsov Pablisher, 2007, 384p.uk
dc.identifier.citationenGevko V. L., Gluhovetska M. B. (2013) Neobkhidnist vprovadzhennia CRM u kompaniiakh sfery posluh [The need of CRM’S implementation in companies programme areas of services]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 163-164 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage163uk
dc.citation.epage164uk
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.