Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925

Назва: Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послуг
Інші назви: The need of CRM’S implementation in companies programme areas of services
Автори: Глуховецька, М. Б.
Gevko, V. L.
Gluhovetska, M. B.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гевко В. Л. Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послуг / В. Л. Гевко, М. Б. Глуховецька // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 163–164. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Gevko V. L., Gluhovetska M. B. (2013) Neobkhidnist vprovadzhennia CRM u kompaniiakh sfery posluh [The need of CRM’S implementation in companies programme areas of services]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 163-164 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 658.89
004
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 163-164
Початкова сторінка: 163
Кінцева сторінка: 164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19925
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://parus.ua/ru/296
http://crm-portal.ru
Перелік літератури: 1. CRM-решение для организации бизнеса компаний сферы услуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://parus.ua/ru/296
2. Гринберг П. CRM со скоростью света / Пол Гринберг. — Спб.: Символ Плюс, 2007. — 528 с.
3. Кадыков М.В. Разновидности CRM / М.В. Кадыков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crm-portal.ru.
4. Пейн Э. Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов / Эдриан Пейн. – М.: Гревцов Паблишер, 2007. – 384с.
References: 1. CRM-reshenie dlia orhanizatsii biznesa kompanii sfery usluh [Electronic resource], Access mode: http://parus.ua/ru/296
2. Hrinberh P. CRM so skorostiu sveta, Pol Hrinberh, Spb., Simvol Plius, 2007, 528 p.
3. Kadykov M.V. Raznovidnosti CRM, M.V. Kadykov [Electronic resource], Access mode: http://crm-portal.ru.
4. Pein E. Rukovodstvo po CRM. Put k sovershenstvovaniiu menedzhmenta klientov, Edrian Pein, M., Hrevtsov Pablisher, 2007, 384p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.