Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Tytuł: Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»)
Authors: Стахів, Марина Володимирівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингу
Bibliographic description (Ukraine): Стахів М. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ М.В. Стахів, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. —9 с.
Data wydania: 22-lut-2017
Date of entry: 27-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Członkowie Komitetu: Константюк, Наталя Іванівна
Słowa kluczowe: 8.03050701
маркетинг
Abstract: АНОТАЦІЯ Стахів М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства, основні рішення у межах складових комплексу маркетингу. Подано загальну характеристику господарської та фінансової діяльності АГП «Аріведерчі» проаналізовано товарну та комунікаційну політику досліджуваного підприємства, цінову стратегію і тактику, канали розподілу продукції. Досліджено середовище функціонування підприємства та подано рекомендації щодо посилення його конкурентних позицій на ринку, покращання товарної політики з використанням АВС-аналізу, організації проведення нової рекламної кампанії. Ключові слова: маркетингове управління, стратегічний маркетинг, формування і реалізація маркетингових стратегій, маркетинговий план, ефективність маркетингових заходів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Стахів автореферат.doc93 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Ferramentas administrativas