Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorСтахів, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:36:49Z-
dc.date.available2017-02-27T10:36:49Z-
dc.date.issued2017-02-22-
dc.identifier.citationСтахів М. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ М.В. Стахів, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. —9 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Стахів М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства, основні рішення у межах складових комплексу маркетингу. Подано загальну характеристику господарської та фінансової діяльності АГП «Аріведерчі» проаналізовано товарну та комунікаційну політику досліджуваного підприємства, цінову стратегію і тактику, канали розподілу продукції. Досліджено середовище функціонування підприємства та подано рекомендації щодо посилення його конкурентних позицій на ринку, покращання товарної політики з використанням АВС-аналізу, організації проведення нової рекламної кампанії. Ключові слова: маркетингове управління, стратегічний маркетинг, формування і реалізація маркетингових стратегій, маркетинговий план, ефективність маркетингових заходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleВдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberКонстантюк, Наталя Іванівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингуuk
dc.coverage.countryUAuk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Стахів автореферат.doc93 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları