Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Titolo: Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»)
Autori: Стахів, Марина Володимирівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингу
Bibliographic description (Ukraine): Стахів М. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ М.В. Стахів, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. —9 с.
Data: 22-feb-2017
Date of entry: 27-feb-2017
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Committee members: Константюк, Наталя Іванівна
Parole chiave: 8.03050701
маркетинг
Abstract: АНОТАЦІЯ Стахів М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства, основні рішення у межах складових комплексу маркетингу. Подано загальну характеристику господарської та фінансової діяльності АГП «Аріведерчі» проаналізовано товарну та комунікаційну політику досліджуваного підприємства, цінову стратегію і тактику, канали розподілу продукції. Досліджено середовище функціонування підприємства та подано рекомендації щодо посилення його конкурентних позицій на ринку, покращання товарної політики з використанням АВС-аналізу, організації проведення нової рекламної кампанії. Ключові слова: маркетингове управління, стратегічний маркетинг, формування і реалізація маркетингових стратегій, маркетинговий план, ефективність маркетингових заходів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Content type: Thesis
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Стахів автореферат.doc93 kBMicrosoft WordVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Narzędzia administratora