Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Titre: Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»)
Auteur(s): Стахів, Марина Володимирівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингу
Bibliographic description (Ukraine): Стахів М. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ М.В. Стахів, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. —9 с.
Date de publication: 22-fév-2017
Date of entry: 27-fév-2017
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Committee members: Константюк, Наталя Іванівна
Mots-clés: 8.03050701
маркетинг
Résumé: АНОТАЦІЯ Стахів М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства, основні рішення у межах складових комплексу маркетингу. Подано загальну характеристику господарської та фінансової діяльності АГП «Аріведерчі» проаналізовано товарну та комунікаційну політику досліджуваного підприємства, цінову стратегію і тактику, канали розподілу продукції. Досліджено середовище функціонування підприємства та подано рекомендації щодо посилення його конкурентних позицій на ринку, покращання товарної політики з використанням АВС-аналізу, організації проведення нової рекламної кампанії. Ключові слова: маркетингове управління, стратегічний маркетинг, формування і реалізація маркетингових стратегій, маркетинговий план, ефективність маркетингових заходів.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19405
Content type: Thesis
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Стахів автореферат.doc93 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Ferramentas administrativas