Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19376
タイトル: Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства ТОВ «Сільпо»)
著者: Кравець, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кравець О.Р. Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства ТОВ «Сільпо») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ О.Р.Кравець, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12 с.
発行日: 21-2月-2017
Date of entry: 24-2月-2017
出版者: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Committee members: Панухник, Олена Віталіївна
キーワード: 8.03050701
маркетинг
抄録: Кравець О. «Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «Фоззі-Фуд» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності системи мерчандайзингу роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо». Запропоновано та обґрунтовано перспективність впровадження базових критеріїв та технологій мерчандайзингу на досліджуваному підприємстві. Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Сільпо», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19376
Content type: Thesis
出現コレクション:8.03050701 — маркетинг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
автореферат Кравець.doc147,5 kBMicrosoft Word見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Outils d'administration