Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19376
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorКравець, Оксана Романівна-
dc.date.accessioned2017-02-24T13:12:19Z-
dc.date.available2017-02-24T13:12:19Z-
dc.date.issued2017-02-21-
dc.identifier.citationКравець О.Р. Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства ТОВ «Сільпо») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ О.Р.Кравець, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19376-
dc.description.abstractКравець О. «Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «Фоззі-Фуд» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності системи мерчандайзингу роздрібного торгівельного підприємства «Сільпо». Запропоновано та обґрунтовано перспективність впровадження базових критеріїв та технологій мерчандайзингу на досліджуваному підприємстві. Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Сільпо», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleШляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства ТОВ «Сільпо»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.countryUAuk
Ebben a gyűjteményben:8.03050701 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
автореферат Кравець.doc147,5 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools