Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Titolo: Розробка заходів по підвищенню стратегічної конкурентної позиції підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)
Autori: Омелянюк, Валентина Юріївна
Bibliographic description (International): Omelyanyuk V. Development of measures to improve the competitive position of an enterprise (on the example of PJSC "Opillia"). – Manuscript.
Data: 17-feb-2017
Date of entry: 17-feb-2017
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Parole chiave: 8.03050701
маркетинг
конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
Abstract: Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. У дипломній роботі досліджено сучасний стан та розвиток конкурентоспроможності в умовах ринкових відносин, проведена діагностика маркетингового середовища та розроблена стратегія підвищення конкурентної позиції підприємства. Ключові поняття: конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Copyright owner: Омелянюк, 2017
Content type: Thesis
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Автореферат ELARTU.docx36,33 kBMicrosoft Word XMLVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione