Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Заглавие: Розробка заходів по підвищенню стратегічної конкурентної позиції підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)
Автори: Омелянюк, Валентина Юріївна
Bibliographic description (International): Omelyanyuk V. Development of measures to improve the competitive position of an enterprise (on the example of PJSC "Opillia"). – Manuscript.
Дата на Публикуване: 17-Фев-2017
Date of entry: 17-Фев-2017
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
Резюме: Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. У дипломній роботі досліджено сучасний стан та розвиток конкурентоспроможності в умовах ринкових відносин, проведена діагностика маркетингового середовища та розроблена стратегія підвищення конкурентної позиції підприємства. Ключові поняття: конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Copyright owner: Омелянюк, 2017
Content type: Thesis
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат ELARTU.docx36,33 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти