Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Titulua: Розробка заходів по підвищенню стратегічної конкурентної позиції підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)
Egilea: Омелянюк, Валентина Юріївна
Bibliographic description (International): Omelyanyuk V. Development of measures to improve the competitive position of an enterprise (on the example of PJSC "Opillia"). – Manuscript.
Gordailuaren-data: 17-Feb-2017
Date of entry: 17-Feb-2017
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Gako-hitzak: 8.03050701
маркетинг
конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
Laburpena: Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. У дипломній роботі досліджено сучасний стан та розвиток конкурентоспроможності в умовах ринкових відносин, проведена діагностика маркетингового середовища та розроблена стратегія підвищення конкурентної позиції підприємства. Ключові поняття: конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Copyright owner: Омелянюк, 2017
Content type: Thesis
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Автореферат ELARTU.docx36,33 kBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak