Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Назва: Розробка заходів по підвищенню стратегічної конкурентної позиції підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)
Автори: Омелянюк, Валентина Юріївна
Bibliographic description: Omelyanyuk V. Development of measures to improve the competitive position of an enterprise (on the example of PJSC "Opillia"). – Manuscript.
Дата публікації: 17-лют-2017
Дата внесення: 17-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03050701
маркетинг
конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. У дипломній роботі досліджено сучасний стан та розвиток конкурентоспроможності в умовах ринкових відносин, проведена діагностика маркетингового середовища та розроблена стратегія підвищення конкурентної позиції підприємства. Ключові поняття: конкурентні позиції, комплекс маркетингу, асортиментна політика, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, стратегічне планування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19003
Власник авторського права: Омелянюк, 2017
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат ELARTU.docx36,33 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора