Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Tytuł: Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Authors: Добровольська, Ірина Юріївна
Bibliographic description (International): Dobrovolska I. Scientific and methodological basis of ensuring the efficiency of marketing activities of the enterprise under conditions of limited resources (on the example of private corporation «Ternopil milk factory»). - Manuscript.
Data wydania: 17-lut-2017
Date of entry: 17-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Słowa kluczowe: 8.03050701
маркетинг
комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок
Abstract: Добровольська І. Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Розроблено рекомендації щодо стратегічного розвитку ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в рамках маркетингової орієнтації. Запропоновано комплекс маркетингових заходів для розвитку бренду. Сформовано систему заходів, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Ключові поняття: комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Właściciel praw autorskich: Добровольська, 2017
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
АВТОРЕФЕРАТ.docx41,23 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora