Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Заглавие: Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Автори: Добровольська, Ірина Юріївна
Bibliographic description (International): Dobrovolska I. Scientific and methodological basis of ensuring the efficiency of marketing activities of the enterprise under conditions of limited resources (on the example of private corporation «Ternopil milk factory»). - Manuscript.
Дата на Публикуване: 17-Фев-2017
Date of entry: 17-Фев-2017
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок
Резюме: Добровольська І. Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Розроблено рекомендації щодо стратегічного розвитку ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в рамках маркетингової орієнтації. Запропоновано комплекс маркетингових заходів для розвитку бренду. Сформовано систему заходів, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Ключові поняття: комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Copyright owner: Добровольська, 2017
Content type: Thesis
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
АВТОРЕФЕРАТ.docx41,23 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Herramientas de Administrador