Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Títol: Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Autor: Добровольська, Ірина Юріївна
Bibliographic description (International): Dobrovolska I. Scientific and methodological basis of ensuring the efficiency of marketing activities of the enterprise under conditions of limited resources (on the example of private corporation «Ternopil milk factory»). - Manuscript.
Data de publicació: 17-de -2017
Date of entry: 17-de -2017
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Paraules clau: 8.03050701
маркетинг
комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок
Resum: Добровольська І. Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Розроблено рекомендації щодо стратегічного розвитку ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в рамках маркетингової орієнтації. Запропоновано комплекс маркетингових заходів для розвитку бренду. Сформовано систему заходів, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Ключові поняття: комплекс маркетингу, ефективність маркетингу, ринок.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19002
Copyright owner: Добровольська, 2017
Content type: Thesis
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
АВТОРЕФЕРАТ.docx41,23 kBMicrosoft Word XMLVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador