Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18928
Tytuł: Дослідження системи управління якістю послуг підприємства, на прикладі ПАТ «Тернопільавто» (м. Тернопіль, вул. Довженка, 6)
Authors: Тесля, Вікторія Григорівна
Data wydania: 14-lut-2017
Date of entry: 14-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Słowa kluczowe: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Abstract: Тесля В. Г. «Дослідження системи управління якістю послуг підприємства, на прикладі ПАТ «ТернопільАВТО» Дипломна магістерська робота містить: 164 с., 15 рис., 26 табл., 5 додатків, 80 літературних джерел. Об'єкт дослідження - процес управління якістю послуг ТОВ «ТернопільАВТО». Метою роботи є формування теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо визначення шляхів удосконалення системи управління якістю послуг досліджуваного підприємства. Методи дослідження: методи аналізу, синтезу, порівняння, деталізації, системного підходу до оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства. Досліджено теоретичні основи системи управління якістю послуг підприємства; дано загальну характеристику та проаналізовано стан системи управління якістю послуг ПАТ «ТернопільАВТО», визначено шляхи вдосконалення системи управління якістю послуг підприємства. Результати можуть бути впроваджені в діяльність ПАТ «ТернопільАВТО». Ключові слова: якість послуг, менеджмент якості, виробнича діяльність, організаційна структура управління підприємством, стимулювання росту якості послуг.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18928
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Новий Автореферат Тесля Вікторія.docx46,24 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora