Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18928
Pealkiri: Дослідження системи управління якістю послуг підприємства, на прикладі ПАТ «Тернопільавто» (м. Тернопіль, вул. Довженка, 6)
Autor: Тесля, Вікторія Григорівна
Ilmumisaasta: 14-vee-2017
Date of entry: 14-vee-2017
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Märksõnad: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Kokkuvõte: Тесля В. Г. «Дослідження системи управління якістю послуг підприємства, на прикладі ПАТ «ТернопільАВТО» Дипломна магістерська робота містить: 164 с., 15 рис., 26 табл., 5 додатків, 80 літературних джерел. Об'єкт дослідження - процес управління якістю послуг ТОВ «ТернопільАВТО». Метою роботи є формування теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо визначення шляхів удосконалення системи управління якістю послуг досліджуваного підприємства. Методи дослідження: методи аналізу, синтезу, порівняння, деталізації, системного підходу до оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства. Досліджено теоретичні основи системи управління якістю послуг підприємства; дано загальну характеристику та проаналізовано стан системи управління якістю послуг ПАТ «ТернопільАВТО», визначено шляхи вдосконалення системи управління якістю послуг підприємства. Результати можуть бути впроваджені в діяльність ПАТ «ТернопільАВТО». Ключові слова: якість послуг, менеджмент якості, виробнича діяльність, організаційна структура управління підприємством, стимулювання росту якості послуг.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18928
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Новий Автореферат Тесля Вікторія.docx46,24 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid