Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Tytuł: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Inne tytuły: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Cytat: Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data wydania: 2009
Date of entry: 18-lis-2012
Wydawca: Терно-Граф
UDC: 658.8
Słowa kluczowe: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Seria / Raport nr: Випуск 1 (2);
Abstract: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi