Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Titolo: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Titoli alternativi: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autori: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editore: Терно-Граф
UDC: 658.8
Parole chiave: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Numero nella collana: Випуск 1 (2);
Abstract: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVisualizza/apri
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.