Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Název: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Další názvy: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autoři: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Datum vydání: 2009
Date of entry: 18-lis-2012
Nakladatel: Терно-Граф
UDC: 658.8
Klíčová slova: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (2);
Abstrakt: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuZobrazit/otevřít
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.