Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Tittel: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Alternative titler: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Utgivelsesdato: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Forlag: Терно-Граф
UDC: 658.8
Emneord: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (2);
Abstrakt: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVis/Åpne
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVis/Åpne
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright