Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Títol: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Altres títols: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autor: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data de publicació: 2009
Date of entry: 18-de -2012
Editorial: Терно-Граф
UDC: 658.8
Paraules clau: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Citació: Випуск 1 (2);
Resum: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVeure/Obrir
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.