Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549

Tytuł: Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english
Authors: Plavutska, I. R.
Affiliation: Ternopil Technical National University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Plavutska I. R. Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english / I. R. Plavutska // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 308-309. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Plavutska I. R. (2016) Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 308-309 [in English].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-lip-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 378
42
Strony: 2
Zakres stron: 308-309
Główna strona: 308
Strona końcowa: 309
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549
Wykaz piśmiennictwa: 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
References: 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi