Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549

Назва: Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english
Автори: Plavutska, I. R.
Приналежність: Ternopil Technical National University, Ukraine
Бібліографічний опис: Plavutska I. R. Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english / I. R. Plavutska // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 308-309. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Plavutska I. R. (2016) Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 308-309 [in English].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
УДК: 378
42
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 308-309
Початкова сторінка: 308
Кінцева сторінка: 309
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549
Перелік літератури: 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
References: 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.