Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549

Titel: Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english
Autor(en): Plavutska, I. R.
Affiliation: Ternopil Technical National University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Plavutska I. R. Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english / I. R. Plavutska // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 308-309. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Plavutska I. R. (2016) Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 308-309 [in English].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2016
Date of entry: 8-Jul-2016
Herausgeber: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 378
42
Number of pages: 2
Page range: 308-309
Start page: 308
End page: 309
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17549
References (Ukraine): 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
References (International): 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.