Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522

Tytuł: Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності
Inne tytuły: Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising
Authors: Полянко, В. В.
Федорович, Роман Володимирович
Polianko, V. V.
Fedorovych, R. V.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Полянко В. В. Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності / В. В. Полянко, Федорович Р. В. // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 262. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Polianko V. V., Fedorovych R. V. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektyvnosti reklamnoi diialnosti [Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 262 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-lip-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 339.138
Strony: 1
Zakres stron: 262
Główna strona: 262
Strona końcowa: 262
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi