このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522

タイトル: Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності
その他のタイトル: Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising
著者: Полянко, В. В.
Федорович, Роман Володимирович
Polianko, V. V.
Fedorovych, R. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Полянко В. В. Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності / В. В. Полянко, Федорович Р. В. // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 262. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Polianko V. V., Fedorovych R. V. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektyvnosti reklamnoi diialnosti [Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 262 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
発行日: 18-5月-2016
Date of entry: 8-7月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 1
Page range: 262
Start page: 262
End page: 262
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522
Content type: Article
出現コレクション:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。