Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 341

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 1 4 1 5 11 1 0

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.pdf 246
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.djvu 28
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262__COVER.jpg 24

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 156
Netherlands 38
Germany 36
Ireland 33
China 32
Україна 14
Sweden 9
United Kingdom 6
Vietnam 5
Australia 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 31
Mountain View 23
Louisville 13
Kiev 8
Hanoi 5
Stockholm 4
Ann Arbor 3
Jacksonville 3
Redwood City 3