Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 292

Всього відвідувань на місяць

грудня 2023 січня 2024 лютого 2024 березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 6 30 0 0 6 2 1

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.pdf 237
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262__COVER.jpg 24
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.djvu 19

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 130
Netherlands 36
Germany 34
China 30
Ireland 30
Україна 14
Sweden 9
Vietnam 5
United Kingdom 1
Iran 1

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 29
Louisville 12
Mountain View 11
Kiev 8
Hanoi 5
Stockholm 4
Ann Arbor 3
Jacksonville 3
Redwood City 3