Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 340

Всього відвідувань на місяць

січня 2025 лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 1 1 4 1 5 11 0

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.pdf 245
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.djvu 27
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262__COVER.jpg 24

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 155
Netherlands 38
Germany 36
Ireland 33
China 32
Україна 14
Sweden 9
United Kingdom 6
Vietnam 5
Australia 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 31
Mountain View 22
Louisville 13
Kiev 8
Hanoi 5
Stockholm 4
Ann Arbor 3
Jacksonville 3
Redwood City 3