Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 403

Всього відвідувань на місяць

червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025 листопада 2025 грудня 2025
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 11 1 9 21 3 29 0

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.pdf 249
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.djvu 30
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262__COVER.jpg 24

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 191
China 53
Netherlands 38
Germany 36
Ireland 33
Україна 14
Sweden 9
United Kingdom 7
Vietnam 6
Australia 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 31
Mountain View 28
Buffalo 21
Louisville 13
Kiev 8
Hanoi 5
Dallas 4
San Mateo 4
Stockholm 4