Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 313

Всього відвідувань на місяць

березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024 серпня 2024 вересня 2024
Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності 0 6 2 2 4 4 12

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.pdf 241
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262__COVER.jpg 24
Conf_2016_Polianko_V_V-Theoretical_approaches_to_262.djvu 23

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 138
Netherlands 36
Germany 35
Ireland 33
China 30
Україна 14
Sweden 9
Vietnam 5
United Kingdom 4
Australia 2

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 31
Louisville 13
Mountain View 13
Kiev 8
Hanoi 5
Stockholm 4
Ann Arbor 3
Jacksonville 3
Redwood City 3