Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522

Titolo: Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності
Titoli alternativi: Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising
Autori: Полянко, В. В.
Федорович, Роман Володимирович
Polianko, V. V.
Fedorovych, R. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Полянко В. В. Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності / В. В. Полянко, Федорович Р. В. // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 262. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Polianko V. V., Fedorovych R. V. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektyvnosti reklamnoi diialnosti [Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 262 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data: 18-mag-2016
Date of entry: 8-lug-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 1
Page range: 262
Start page: 262
End page: 262
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.