Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522

Назва: Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності
Інші назви: Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising
Автори: Полянко, В. В.
Федорович, Роман Володимирович
Polianko, V. V.
Fedorovych, R. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Полянко В. В. Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльності / В. В. Полянко, Федорович Р. В. // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 262. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Polianko V. V., Fedorovych R. V. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektyvnosti reklamnoi diialnosti [Theoretical approaches to the concept of effectiveness of advertising]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 262 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 262
Початкова сторінка: 262
Кінцева сторінка: 262
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17522
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.