Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Tytuł: Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств
Authors: Горощак, Ірина
Horoshchak, Iryna
Cytat: Ірина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 7-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: мерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротація
merchandising, multinational corporation, rotation
Abstract: Описано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу
А system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Typ zawartości: Working Paper
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi