Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Titel: Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств
Autor(en): Горощак, Ірина
Horoshchak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Stichwörter: мерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротація
merchandising, multinational corporation, rotation
Zusammenfassung: Описано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу
А system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Content type: Working Paper
Enthalten in den Sammlungen:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.