Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГорощак, Ірина-
dc.contributor.authorHoroshchak, Iryna-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:28:12Z-
dc.date.available2011-06-07T11:28:12Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІрина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202-
dc.description.abstractОписано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингуuk
dc.description.abstractА system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were describeduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротаціяuk
dc.subjectmerchandising, multinational corporation, rotationuk
dc.titleПроблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствuk
dc.typeWorking Paperuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.