Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorГорощак, Ірина-
dc.contributor.authorHoroshchak, Iryna-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:28:12Z-
dc.date.available2011-06-07T11:28:12Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІрина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202-
dc.description.abstractОписано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингуuk
dc.description.abstractА system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were describeduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротаціяuk
dc.subjectmerchandising, multinational corporation, rotationuk
dc.titleПроблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствuk
dc.typeWorking Paperuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
Aparece nas colecções:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.