Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Název: Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств
Autoři: Горощак, Ірина
Horoshchak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.
Datum vydání: 18-kvě-2011
Date of entry: 7-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Klíčová slova: мерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротація
merchandising, multinational corporation, rotation
Abstrakt: Описано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу
А system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Content type: Working Paper
Vyskytuje se v kolekcích:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.