Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Заглавие: Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств
Автори: Горощак, Ірина
Horoshchak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.
Дата на Публикуване: 18-Май-2011
Date of entry: 7-Юни-2011
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Ключови Думи: мерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротація
merchandising, multinational corporation, rotation
Резюме: Описано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу
А system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Content type: Working Paper
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.