Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182

Tytuł: Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції
Inne tytuły: Formation of the innovative strategy in the market of lighting products
Authors: Шкіра, І. Б.
Вовк, Ірина Петрівна
Shkira, I. B.
Vovk, I. P.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Шкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І. Б. Шкіра, І. П. Вовк // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 250-251. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Shkira I. B., Vovk I. P. (2015) Formuvannia innovatsiinoi stratehii na rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Formation of the innovative strategy in the market of lighting products]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 250-251 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 2
Data wydania: 25-lis-2015
Date of entry: 18-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25-26 листопада 2015 року
25-26 November 2015
UDC: 338.242.2
Zakres stron: 250-251
Główna strona: 250
Strona końcowa: 251
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182
Właściciel praw autorskich: © Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015
Wykaz piśmiennictwa: 1. Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4).
2. Вовк Ю. Технічний рівень виробництва в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства (методичні основи і діагностика) [Електронний ресурс] / І. Стойко, Ю. Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 264-271.
References: 1. Andrushkiv B. Analitychni aspekty marketynhovoho potentsialu v teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, B. Andrushkiv, L. Bytsiura, Socio-Economic Problems and the State, 2011, Iss. 1 (4).
2. Vovk Yu. Tekhnichnyi riven vyrobnytstva v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva (metodychni osnovy i diahnostyka) [Electronic resource], I. Stoiko, Yu. Vovk, Socio-Economic Problems and the State, 2012, Iss. 2 (7), P. 264-271.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:IV Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi