Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182

Назва: Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції
Інші назви: Formation of the innovative strategy in the market of lighting products
Автори: Шкіра, І. Б.
Вовк, Ірина Петрівна
Shkira, I. B.
Vovk, I. P.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Шкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І. Б. Шкіра, І. П. Вовк // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 250-251. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Shkira I. B., Vovk I. P. (2015) Formuvannia innovatsiinoi stratehii na rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Formation of the innovative strategy in the market of lighting products]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 250-251 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 2
Дата публікації: 25-лис-2015
Дата внесення: 18-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25-26 листопада 2015 року
25-26 November 2015
УДК: 338.242.2
Діапазон сторінок: 250-251
Початкова сторінка: 250
Кінцева сторінка: 251
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182
Власник авторського права: © Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015
Перелік літератури: 1. Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4).
2. Вовк Ю. Технічний рівень виробництва в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства (методичні основи і діагностика) [Електронний ресурс] / І. Стойко, Ю. Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 264-271.
References: 1. Andrushkiv B. Analitychni aspekty marketynhovoho potentsialu v teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, B. Andrushkiv, L. Bytsiura, Socio-Economic Problems and the State, 2011, Iss. 1 (4).
2. Vovk Yu. Tekhnichnyi riven vyrobnytstva v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva (metodychni osnovy i diahnostyka) [Electronic resource], I. Stoiko, Yu. Vovk, Socio-Economic Problems and the State, 2012, Iss. 2 (7), P. 264-271.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.