Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіра, І. Б.uk
dc.contributor.authorВовк, Ірина Петрівнаuk
dc.contributor.authorShkira, I. B.uk
dc.contributor.authorVovk, I. P.uk
dc.coverage.temporal25-26 листопада 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal25-26 November 2015uk
dc.date.accessioned2016-02-18T20:14:06Z-
dc.date.available2016-02-18T20:14:06Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.identifier.citationШкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І. Б. Шкіра, І. П. Вовк // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 250-251. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182-
dc.format.extent250-251uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofCollection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"uk
dc.titleФормування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукціїuk
dc.title.alternativeFormation of the innovative strategy in the market of lighting productsuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.242.2uk
dc.relation.references1. Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4).uk
dc.relation.references2. Вовк Ю. Технічний рівень виробництва в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства (методичні основи і діагностика) [Електронний ресурс] / І. Стойко, Ю. Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 264-271.uk
dc.relation.referencesen1. Andrushkiv B. Analitychni aspekty marketynhovoho potentsialu v teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, B. Andrushkiv, L. Bytsiura, Socio-Economic Problems and the State, 2011, Iss. 1 (4).uk
dc.relation.referencesen2. Vovk Yu. Tekhnichnyi riven vyrobnytstva v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva (metodychni osnovy i diahnostyka) [Electronic resource], I. Stoiko, Yu. Vovk, Socio-Economic Problems and the State, 2012, Iss. 2 (7), P. 264-271.uk
dc.identifier.citationenShkira I. B., Vovk I. P. (2015) Formuvannia innovatsiinoi stratehii na rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Formation of the innovative strategy in the market of lighting products]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 250-251 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage250uk
dc.citation.epage251uk
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.