Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-62 of 62 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article25-Apr-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-Apr-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-Apr-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Conference Abstract18-May-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Article27-Apr-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-Apr-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-Apr-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-Apr-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-Apr-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-Apr-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-Apr-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-Apr-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-Apr-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article27-Apr-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Conference Abstract20-Dec-2017Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-Dec-2017Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-Dec-2017Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-Dec-2017Імпліцитні схеми товарівМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract20-Dec-2017Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-Dec-2017Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Article6-Apr-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Conference Abstract20-Dec-2017Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-Dec-2017Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-Dec-2017Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-Dec-2017Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-Dec-2017Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-Dec-2017Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Article6-Apr-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract20-Dec-2017Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-Dec-2017Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЛисенко, Леся; Lysenko, Lesya
Conference Abstract20-Dec-2017Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-Dec-2017Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-Dec-2017Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-Dec-2017Сегментування ринкуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dytro
Conference Abstract20-Dec-2017Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-Dec-2017Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-Dec-2017Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-Dec-2017Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-Dec-2017Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-Dec-2017Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-Dec-2017Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-Dec-2017Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract20-Dec-2017Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-Dec-2017Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-Dec-2017Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-Dec-2017Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-Dec-2017ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-Dec-2017Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-Dec-2017Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-Dec-2017Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-Dec-2017Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-Dec-2017Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-Dec-2017Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-Dec-2017Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-Dec-2017Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-Dec-2017Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-Dec-2017SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-Dec-2017Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract18-May-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Article25-Apr-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-Apr-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Conference Abstract16-Nov-2017Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Results 1-62 of 62 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next