Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-30 зі 30 (час пошуку: 0.026 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020РемаркетингШпилик, Світлана Василівна; Чабан, Тетяна; Shpylyk, Svetlana; Chaban, Tatiana
Conference Abstractгру-201722-гру-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Article27-кві-201716-чер-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Конкурентна розвідка чи промисловий шпіонажШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svetlana
Conference Abstract8-лис-201911-лис-2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Article8-жов-201528-січ-2016Сенсорний маркетинг на службі маркетологаШпилик, Світлана Василівна
Article21-тра-201427-січ-2016Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article19-тра-201521-січ-2016Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Article26-кві-201624-тра-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Роль соціальної відповідальності в маркетингуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article17-лис-201624-бер-2017Inbound маркетингШпилик, Світлана Василівна; Добровольська, І. Ю.; Shpylyk, S. V.; Dobrovol’ska, I. Y.
Article17-лис-201624-бер-2017Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможностіОмелянюк, В. Ю.; Шпилик, Світлана Василівна; Omelyanyuk, V. Y.; Shpylyk, S. V.
Article25-кві-20132-лют-2016Інтернет як інструмент маркетингуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегійЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Результати 1-30 зі 30 (час пошуку: 0.026 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі