Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20237

Назва: Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності
Інші назви: Branding as a way to enhance the competitiveness
Автори: Омелянюк, В. Ю.
Шпилик, Світлана Василівна
Omelyanyuk, V. Y.
Shpylyk, S. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Омелянюк В. Ю. Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності / В. Ю. Омелянюк, С. В. Шпилик // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 355–356. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Omelyanyuk V. Y., Shpylyk S. V. (2016) Brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti [Branding as a way to enhance the competitiveness]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 355-356 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 17-лис-2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 355-356
Початкова сторінка: 355
Кінцева сторінка: 356
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20237
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.nazaykin.ru/_br_branding.htm
https://ru.wikipedia.org/wiki/Бренд
Перелік літератури: 1. Назайкин А. Брендинг: понятие, цель, процесс [Електронний ресурс] / А. Назайкин.- Режим доступу: http://www.nazaykin.ru/_br_branding.htm (дата звернення 08.11.2016 р.). – Назва з екрана.
2. Бренд [Електронний ресурс] / – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Бренд (дата звернення 08.11.2016 р.). – Назва з екрана. Денисов С. Актуальні проблеми теорії і практики брендингу // С. Денисов.- Рекламний світ, 2005, №6.- с. 46-54.
3. Махнуша С.М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку // С.М. Махнуша.- Маркетинг і менеджмент інновацій, 2010, № 1.- с.21-27
References: 1. Nazaikin A. Brendinh: poniatie, tsel, protsess [Electronic resource], A. Nazaikin, Access mode: http://www.nazaykin.ru/_br_branding.htm (Date of appeal 08.11.2016 y.), Title from the screen.
2. Brend [Electronic resource], Access mode: https://ru.wikipedia.org/wiki/Brend (Date of appeal 08.11.2016 y.), Title from the screen. Denysov S. Aktualni problemy teorii i praktyky brendynhu, S. Denysov, Reklamnyi svit, 2005, No 6, P. 46-54.
3. Makhnusha S.M. Otsinka rynkovykh pozytsii brendu ta vyznachennia stratehichnykh oriientyriv yoho rozvytku, S.M. Makhnusha, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2010, No 1, P.21-27
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.