Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39888

Назва: Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілу
Інші назви: Application of internet technologies in marketing policy of distribution
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Шпилик, Світлана Василівна
Pinyak, Iryna
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Піняк І. Л. Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілу / Піняк Ірина, Шпилик Світлана // РСЕСГЕП, 15-16 грудня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 29–30. — (Структурні трансформації системи менеджменту: вітчизняна практика та міжнародний досвід).
Bibliographic description: Pinyak I., Shpylyk S. (2022) Zastosuvannia internet-tekhnolohii v marketynhovii politytsi rozpodilu [Application of internet technologies in marketing policy of distribution]. RSESGP (Tern., 15-16 December 2022), pp. 29-30 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2022
Proceeding of Ⅱ International scientific and practical conference "Development of socio-economic systems ingeoeconomic space", 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 15-гру-2022
Дата внесення: 2-січ-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 15-16 грудня 2022 року
15-16 December 2022
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 29-30
Початкова сторінка: 29
Кінцева сторінка: 30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39888
ISBN: 978-617-7875-50-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
Перелік літератури: 1. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Мозгова Г.В. Інстрмуенти Інтернет-маткетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Ефективна економіка. 2013. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
3. Шпилик Світлана, Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2 (49). С. 212-223.
References: 1. Krauze O. I., Piniak I. L., Shpylyk S. V. Sotsialna vidpovidalnist v konteksti didzhytalizatsii biznesu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Serie: "Ekonomichni nauky". 2022. No 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Mozghova H.V. Instrmuenty Internet-matketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2013. No 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
3. Shpylyk Svitlana, Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva. Galician economic bulletin. 2015. No 2 (49). P. 212-223.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.