Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784

Назва: Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи
Інші назви: Marketing plan and marketing strategy – new approaches
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи / Світлана Василівна Шпилик // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 80–82.
Bibliographic description: Shpylyk S. (2022) Marketynhovyi plan ta marketynhova stratehiia – novitni pidkhody [Marketing plan and marketing strategy – new approaches]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 80-82 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 80-82
Початкова сторінка: 80
Кінцева сторінка: 82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples
https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona
https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan
https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html
Перелік літератури: 1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (дата звернення 02.11.2022).
2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (дата звернення 02.11.2022).
3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (дата звернення 02.11.2022).
4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (дата звернення 02.11.2022).
References: 1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (Date of appeal 02.11.2022).
2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (Date of appeal 02.11.2022).
3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (Date of appeal 02.11.2022).
4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (Date of appeal 02.11.2022).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.