Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784

Title: Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи
Other Titles: Marketing plan and marketing strategy – new approaches
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи / Світлана Василівна Шпилик // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 80–82.
Bibliographic description (International): Shpylyk S. (2022) Marketynhovyi plan ta marketynhova stratehiia – novitni pidkhody [Marketing plan and marketing strategy – new approaches]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 80-82 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Issue Date: 23-Nov-2022
Date of entry: 28-Dec-2022
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 339.138
Number of pages: 3
Page range: 80-82
Start page: 80
End page: 82
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784
ISBN: 978-617-7875-47-4
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples
https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona
https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan
https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html
References (Ukraine): 1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (дата звернення 02.11.2022).
2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (дата звернення 02.11.2022).
3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (дата звернення 02.11.2022).
4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (дата звернення 02.11.2022).
References (International): 1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (Date of appeal 02.11.2022).
2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (Date of appeal 02.11.2022).
3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (Date of appeal 02.11.2022).
4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (Date of appeal 02.11.2022).
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.