Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 125 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Технологія пошуку та відбору персоналу в організаціїБанах, Надія; Штокало, Ярослав; Banakh, Nadiia; Shtokalo, Jaroslav
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування системи мотивації персоналу на підприємствіРихлевич, Лілія; Rykhlevych, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Інтернет-брендингГаляберда, Андрій; Galiaberda, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Професійне навчання персоналу та шляхи його вдосконаленняМазурок, Наталія; Mazurok, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Реформування системи соціального захисту в Україні та інших державахОстапчук, Олена; Ostapchuk, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти сутності конкурентних стратегій підприємствГончаровська, Інна; Honcharovska, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні вектори асортиментної політики кондитерських виробів УкраїниЗаворотна, Оксана; Zavorotna, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетинг інноваційного продуктуЩітікова, Мар’яна; Schitikova, Mariana
Article26-кві-201624-тра-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Book26-кві-201626-кві-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів-
Article26-кві-201624-тра-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Напрями вдосконалення стимулювання діяльності фінансових менеджерів підприємствМашлій, Галина Богданівна; Mashliy, Halina
Article26-кві-201624-тра-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Організація Інтернет-рекламиЯворська, Аліна; Yavorska, Alina
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Суть та значення професійного навчання персоналу на підприємствіКоротя, Валерія; Штокало, Ярослав; Korotia, Valeria; Shtokalo, Jaroslav
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article26-кві-201624-тра-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управлінняМар’янчук, Інна; Maryanchuk, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості товарної політики підприємства в умовах маркетингової орієнтаціїМатвіїв, Любомир; Matviyiv, Lubomir
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові технології на ринку банківських продуктів та послугМашлій, Галина Богданівна; Mashliy, Halina
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні системи оцінювання продуктивності ланцюга поставокЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article26-кві-201624-тра-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниКовбель, Роман-Володимир; Kovbel, Roman-Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингова інформація як елемент маркетингових дослідженьВінярчук, Наталя; Vinyarchuk, Natalya
Article26-кві-201624-тра-2016Інтернет ресурс як засіб просування товарів та послугЛуцик, Галина; Lutsyk, Galyna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємствіСтахів, Марина; Stahiv, Maryna
Article26-кві-201624-тра-2016Торгово-роздрібна рекламаМаксимлюк, Олена; Maksymlyuk, Elena
Article26-кві-201624-тра-2016Редакційні сторінки-
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні бізнес-стратегіїХимич, Ірина Григорівна; Khymych, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері послугОхват, Ірина; Okhvat, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Передмова-
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Інноваційні ERM-системи управління персоналом підприємстваКирич, Христина; Kyrych, Hrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової діяльності на підприємствіПолянок, Віталій; Polyanok, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Логістика в діяльності підприємстваСтасюк, Костянтин; Якимишин, Лілія Ярославівна; Stasiuk, Kostiantyn; Yakymyshyn, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Людський капітал: чинники формування і розвиткуОксана, Свистун; Oksana, Svystun
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінка ефективності управління системою збуту підприємстваНемчицька, Аліна; Nemchytska, Alina
Article26-кві-201624-тра-2016Формування списку конкурентівВаськів, Мар’яна; Vascov, Mariana
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємствКрийцула, Віктор; Kryicula, Victor
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення збуту сільськогосподарської продукціїКоваль, Надія; Koval, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Роль та значення аналізу фінансового стану підприємстваПельчер, М.; Pelchar, M.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової товарної політикиБойко, Василина; Boyko, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємствПилипів, Володимир; Pylypiv, Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття комплексу просуванняГораль, Андрій; Goral, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Технології формування конкурентних перевагУрбановський, Тарас; Краузе, Ольга Ігорівна; Urbanovskyy, Taras; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищіБараннікова, Наталія; Barannikova, Nataliia
Article26-кві-201624-тра-2016Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільстваПантелімон, Оксана; Pantelimon, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотиваційна теорія поведінки споживачівБлащишин, Роман; Blaschyshyn, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Система просування продукціїГорбаль, Лілія; Gorbal, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Зміст-
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринкуСкоробогата, Сніжана; Skorobohata, Snizhana
Article26-кві-201624-тра-2016Пропаганда як метод просування продукціїСтефінів, Христина; Stefinyv, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьБуняк, Назар; Краузе, Ольга Ігорівна; Bunyak, Nazar; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваПекельна, Ярослава; Pekelna, Yaroslava
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-кві-201624-тра-2016Обслуговування як елемент товарної політикиХалюта, Алла; Halyuta, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Синергія системи просування продукціїПерхайло, Назарій; Perkhailo, Nazariy
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка логістичних засад в системі організації збутової діяльності підприємстваКучма, Ірина; Kuchma, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Персонал як фактор стратегічного розвитку підприємстваЮськів, Наталія-Марія; Прохоровська, Станіслава; Yuskiv, Nataliia-Mariia; Prokhorovsra, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренціїМазан, Оксана; Mazan, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування конкурентних перевагОмелянюк, Валентина; Omelyanyuk, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Організація рекламної діяльності підприємствЧорній, Христина; Chorniy, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Туристичний маркетингОнишко, Сергій; Onyshko, Sergii
Article26-кві-201624-тра-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування стратегії розвитку підприємстваЮрик, Наталія Євгенівна; Шпак, Оксана; Yuryk, Nataliya; Shpak, Oksana
Результати 1-100 зі 125 (час пошуку: 0.002 секунди).